Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, januari 01, 2010

Gott Nytt År...

... Ja, det får minsann bli det första jag skriver på denna sidan detta året:-)
GOTT NYTT ÅR
Hoppas 2010 blir ett underbart, härligt år för oss alla!
Vi firade oss några goda vänner. Åt god mat och spelade TP, med barnen som vägrade att somna:-). Men kul hade de. Vid 12-slaget stod de 3 kidsen på knä på en fotpall kikandes ut genom fönstret på alla RAKETERNA.
Det blev inga nyårslöften (för de går ändå inte att hålla), men väl finns det mål som jag vill nå detta år.
Nr 1; Att må bra!
Jag får se hur jag ska kunna åstadkomma detta mål... Men försöka ska jag!
Ha ett underbart 2010 med er allihop!
Go'natt & Kram
Linda

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har faktsikt bara stansat en gång. Kollade runt lite och beställde fler plattor från barapyssel.se. Så sen blir det mer hoppas jag :)
    Det är ju superkul men eftersom jag inte fattat de med pennan så har man inte sett va det står.
    Gott nytt år till er!
    /Fanni

    SvaraRadera
  2. GOTT NYTT ÅR! Du är nog den enda som satt upp samma mål för 2010 som jag=). Vi får jobba på det ihop! Hoppas allt är bra med er?!

    Kram BEE!!

    SvaraRadera