Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 04, 2010

Vilken början...

Ja, året kunde rent fysiskt börjat bättre. Konstant tung skithuvudvärk sedan förra onsdagen. Så idag har jag hämtat ut "tyngre" mediciner. Låter något, men det är mot migrän, så får vi se vad som händer. Kan det bli bättre med dem tro?!? Hoppas det i a f. Är så kopiöst trött på att ha huvudvärk så ni anar inte. Ska den aldrig försvinna? Är det såhär man ska ha det resten av livet? Jag börjar undra...

Igår lovade jag Lukas att han och jag skulle leka med leran som han fick i födelsedagspresent. Så när han hämtats från dagis idag sa han; Vi ska leka med leran nu mamma. (Vilket minne) Svarade honom, att det kan vi göra när vi har ätit kvällsmat. L; Men har du inte ont i skallen då? Sötnosen tänker på mamma!
Efter maten ikväll fick det bli lek med lera. Eller kan väl säga att jag lekte mer med lera än Lucky. Han tyckte att jag skulle göra si och göra så... Sötis! Vi hade en riktig myskväll, härligt!

Imorgon är det en NY DAG!
Sov gott
Kram Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar