Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, januari 28, 2010

Öron...

Va' sa du? Det är det Lukas frågar HEEEELA tiden.
Känns inte bättre när han säger till oss; Höj TV'n, jag hör inte.

Har fått en tid till Öronläkaren imorgon, men inget hörseltest förrän i februari. Det känns dock skönt att ha fått en tid så att rören kan kollas och om han måste sätta i nya nu bums på direkten.
Lilla liten... Han kommer fortfarande ihåg masken han fick för munnen och näsan sist. Men vi hoppas att han inte blir lika ledsen denna gången i så fall.

Imorgon är det mycket som ska hinnas med...

- Lukas till öronläkaren

- Jag till tandläkaren för 2:a gången denna veckan. :-( I måndags gjorde jag avtryck till en bettskena som jag ska ha på natten (ännu ett försök för att få musklerna till att slappna av så att jag slipper huvudvärken). Givetvis märkte jag på kvällen att en lagning gått i sönder, med all sannorlikhet har den ruckats loss vid tandavtrycket:-(. Surt sa räven...

- IKEA by night (evning:-))... Gardrober, lådinsatser till köket, matta, stolar till köksön, byrå... listan är lång...

Så nu är det dags att säga Go'Natt!!!
Kramkram

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hopps att ni får en härlig fredag och helg. Kör försiktigt när ni ska till IKEA. Vi ska nog ta det rätt lugnt i helgen. Jag ska utträtta några ärenden i stan sedan tänkte vi ta Andys så Nea får leka av sig :)
    Om det känns bättre så är frågan: Vad sa du? MYCKET populär här hemma. Håller på att bli galen!

    SvaraRadera