Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, november 13, 2009

Dagar i bilder...

Har tagit en hel del bilder den senaste veckan, men de har legat kvar snällt och fint i min lilla kamera. Nu är de inlagda, fixade och det blir en liten veckoredovisning även denna vecka...
I fredags hade vi en riktig myskväll framför Idol. Lukas fick dock gå och lägga sig efter några låtar. Men sicken myskille han är:-).
Efter Idol planterade jag några sticklingar som jag fick när jag hälsade på hos "kinavännen" Rebecca innan de åkte tbx. Frågan är hur länge dessa klarar sig. Jag har inte världens grönaste fingrar. De växter som kommer i min väg brukar gå mot samma öde; TORKA!
Men jag ska verkligen försöka få dessa små till att växa upp!

Rebecca hade även dessa pärlor till mig. Lite sötvattenpärlor i olika färger.
Tycker det är superhärliga färger. Jag är annars en väldigt svart/vit/grå-person när det gäller pärlor och annat.

I söndags var Lukas på sitt 1:a BIOBESÖK. Spöket Laban -Bullar och bång. Hans bästa kompis Wilhelm var oxå med... Åhhh, han var så duktig och han sa som de flesta; Vilken stor TV... Han sa t o m; Vilken stor BAUTA TV. Vilka tankar de har kring allt. Detta var en succe, så bio kommer vi till att gå på fler gånger!

Har gjort lite fler armband under veckan som gått. Det är ju verkligen SKITKUL!
Älskar att pyssla! Har köpt mitt första julpyssel för i år och det får jag visa imorgon. Tova flugsvampar. De blir jättesöta!
Har mer idéer till andra armband. & de kommer på bild nästa vecka... Om jag tyar;-)


Nu är det go'natt... är trött efter en trevlig kväll hos vännen Katarina där det har varit Pysselkväll, eller ska man säga tjatterkväll, med ett gäng tjejer!
NICE!
Kramisar
Linda

2 kommentarer:

  1. Fina bilder! Verkar ha varit en ganska bra vecka för dig ... skönt!
    Jag lovar att du inte ska vara ovetandes om att vi befinner oss på BB :-) Just nu känner jag mig hängig, huvudvärk, trött och har massor av sammandragningar. Vet inte om det är en infektion på g ... lite orolig eftersom jag inte har några som helst förkylningssymtom eller feber ... men ska till bm idag så då tas ju urinprov och blodtryck iaf - bara så det inte är ngn havandeskapsförgifning eller något annat otrevligt.
    Hoppas ni får en riktigt härlig helg!
    Många kramar från oss

    SvaraRadera
  2. Å jag vill ha ett ängelarmband! :-) Men ingen panik, gör när du har tid så blir jag nöjd! Kram

    SvaraRadera