Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, november 05, 2009

Imorgon är det fredag igen...

Dagen har varit rå. Men så skönt att det inte blåser ute längre. Gick en promenad vid lunchtid (ingen lång, men dock en promenad:-)... Skönt!
Annars har dagen gått i vilotecknet. Är fortfarande öm i kroppen efter massagen och bamsetrött.

Imorgon är det fredag igen. Det är helt vansinnigt vad veckorna går fort.

Igår när vi hämtat Lukas på dagis så åkte vi och köpte lite varmare skor till Lukas. Det fick bli skopunkten. Märkligt men sant så har oftast de bredast skor till småttingar. Vet inte hur många andra vi försökt få på han små söta fötter. Fattar inte riktigt, men det kan väl inte bara vara Lukas som inte får på sig alla dess skor?


Sådär glad över att fotas på morgonen...



Härom dagen "sprang" jag på ett utställningskök med det KAKEL som vi nog bestämt oss för (den lilla plattan). Var bara tvungen att fota det. Och ja, det får nog bli det...




Lite lättare irriterad på vår dator. Gjorde uppdateringar på den igår och nu funkar det inte att kopiera texter och klistra in det någon annanstans. Eller flytta bilderna på ett smidigt sätt när man gör nytt inlägg. Någon som har en bra idé om hur detta i-landsproblem kan lösas???? Har försökt kopiera Emelies & Nadjas jul-lista men det funkar inte alls:-( (ÄLSKAR JULEN!!!)


Nu ska jag susselura!
Sov gott!
KRAMISAR
Linda

1 kommentar:

  1. Åh så fint kakel, vill med ha, *hihi*
    verkligen jättefint.
    Skorna ser jättefina ut, nu gäller det att vara rustad för lite kallare väderlek....
    Vad gäller datorn så vet jag faktiskt inte hur du ska göra.
    Fungerar varken kortkommando CTRL+C eller att markera, högerklicka och kopiera så är det ju skumt.....
    Hoppas ni får en superfin fredag!
    KRAM!!

    SvaraRadera