Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, november 25, 2009

Julklappar...

Nu är nästan alla julklapparna & Lukas fördelsedagspresenter fixade. Känns skönt!
Jag trodde aldrig att så mycket skulle vara ordnat redan nu. Men man ska inte ropa hej innan man har hoppat över ån.

Nu har jag päronen, lillasyster & Micke kvar. Funderar djupt på vad jag ska hitta på och önskar att de haft en varsin önskelista:-).

Ska hem till en väninna ikväll och pyssla, I like! Förhoppningsvis får man lite gjort, men det är trots allt kul att tjabba lite skit oxå!
Ha en härlig kväll!
Kram
Linda

P.S Nu har lilleman VATTKOPPOR i a f! Blir bara mer och mer prickig, startade med 2 små. Förökningsförloppet går fort.
D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar