Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, november 28, 2009

Helgliv...

Bör egentligen gå och lägga mig. Men Micke är iväg på killfest och jag har så vansinngt svårt för att sova ensam. Självklart är Lukas hemma, men jag vill veta så att han kommer hem och är OK.
Lukas vattkoppor är otroligt många och igår var hans värsta vattkoppordag+natt. Hög feber och ett vansinnigt kliande. Har inhandlat alsollösning och zinkpasta. Han får även Tavegyl morgon och kväll.
Inatt tittade vi på MADAGASKAR kl 02.00, sådär spännande, men ack så synd om lillkillen (som tur är så var det en bra film han ville se).
M och jag har diskuterat hurvida han skulle på festen eller inte. Men självklart behöver han lite egentid han oxå (han missade förövrigt sin personalfest igår). Nu hoppas jag bara att Lukas får en lugn natt med bra sömn. Somnade inte förrrän tio nu ikväll, med hög feber.

Imorgon är det födelsedagskalas för min guddotter som fyller 6 år. Jag får gå dit själv då det finns en del som INTE vill få vattkoppor till Jul*hihi*. Men Micke och Lukas ska ta emot mitt systerbarn Amanda, när jag är på kalas och äter tårta, så de kommer till att ha det bra de oxå. Amanda ska bo hos oss hela veckan eftersom hon ska ha Prao på mitt jobb. Det ska bli riktigt spännande!
Lukas gillar kusin Amanda, så hon lär inte få vara ifred*hihi*!

Nä, om man skulle ta och gå och lägga sig i alla fall. Kanske titta på en film i sängen. En dramafilm som Micke ändå inte vill se:-).
KRAM & NATTIS
Linda

1 kommentar:

  1. Hoppas han kom hem och att ni sussar gott nu.
    Så Han gillar Madagaskar.
    Milton har önskat sig nya ICE AGE (med dinosaurierna) nu när han fyller år, tror den skulle släppas den 2;a? :-D.
    KRAM!!

    SvaraRadera