Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, november 03, 2009


En liten "veckoredovisning" i bilder för förra veckan...

Detta blev resultatet när jag gjorde lite födelsedagspresenter... Det är ju riktigt kul att göra armband så det lär jag fortsätta med.


På tisdagskvällen var familjen Andersson här med "överraskningspyssel". Riktigt skoj och de ska bli grymt spännande att se hur resultaten blir sen. T o m Micke tyckte om denna sortens pyssel. Inte illa pinkat det! Lukas och Linnea målade med kritor och dagen efter upptäckte jag detta:


Frågade Lukas om han ritat på bordet... "Ja, det har jag gjort mamma". Så den lille busungen erkände. Och inte kunde man bli arg i efterhand men vi pratade om att man fick rita på papper och inte på möbler. (Dessa streck är inte de enda).


Kaklet till bägge toaletterna är nu beställt. På toaletten på ovanvåningen blir det kakle & klinkers här till vänster. Sen har vi kikat på kakel till köket. Tror att det blir det "lilla" kaklet. Vad tycker ni?




-------------------------------------------------------------

Min lillasyster Mysan var och hälsade på måndag t o m onsdag förra veckan. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så är Lukas STORMFÖRTJUST i henne. När tåget rullade iväg på stationen så blev han helt hysterisk och skrek efter Mysan. Krokodiltårarna strömmade. Sötis!

På onsdagskvällen var jag iväg med trevliga vänner på Kundkväll på Village. Köpte Julklapp till Micke och jag längtar tills han öppnar den. Senare i veckan träffade jag Rebecka som överraskade med att komma hem från Kina på en "snabbsemester" med sin familj. Och med sig till mig hade hon lite pärlor och hängen köpta i Kina. SÅåå roligt!
Lite av förra veckan!
Hoppas denna veckan blir underbar!
Kramisar
Linda

2 kommentarer:

  1. Åh kul att se.
    Finfina smycken och den där Kinaleveransen ser inte helt fel ut :-D.
    Till köket tycker jag lilla kaklet se superfint ut men alltihopa var fint, ni verkar ha bra koll, *hihi*
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh ja ibland ska man ha lite tur också, *hihi'
    Ja, min kära mamma kan man alltid ringa till, de ställer alltid upp.
    Så jobbigt när S jobbar kvällen för man är helt låst.
    Ikväll har vi inte ens kommit ut på grund av regnet.
    Stackars Ville har bara varit i trädgården.
    Det blir ju så när man inte vill kånka på 28 klädesplagg innan man går ut....
    Alltså, angående bloggen så vet jag inte varför det blir så, min syster nämnde att det var så hemma hos henne någon gång men har inte hört mer sen.
    hemma hos mig och på jobbet ser det bra ut, är det bara idag?
    Jag har kollat koden och den är OK och jag har inte ändrat något.,...
    Hmmm..
    Kram!!

    SvaraRadera