Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, mars 09, 2009

Galet trist väder denna måndag...

Grått och trist ute idag...
Tog en liten paus från bloggeriet. Har öppnat datorn flera gånger men har inte alls känt för att skriva något. Allt har rullat på i a f.

I helgen hade vi bestämt oss för att ha en familjedag och åka ner till Malmö, men vi ångrade oss då vi fick höra planerna för Malmö i torsdags/fredags... inget kul att åka ner dit bland alla demonstranter och annat. Istället lämnade M & jag Lukas hos farmor och farfar och åkte ner till Nova i Lund. Gick i lite affärer åt lunch och sen åkte vi för att hämta Lukas igen. Där blev det middag och dessert, mums... Åkte därifrån och direkt hem till några vänner och tittade på en lite halvtrist 2:a chansenomgång av Melodifestivalen. Kan man verkligen inte göra det lite roligare??? När det var slut körde vi hem och somnade alla tre direkt. M hos Lukas och jag på soffan, Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

Igår var vi och köpte lite nya växter till fönstrena... får nog säga att jag INTE har fått min kära mammas gröna fingrar. Synd! På eftermiddagen var jag & en vän iväg hos en annan vän (:-)) på Me&I-party. Hittade kläder till både mig och Lucky. Därefter åkte jag och Sofia till Andys Lekland för att hämta upp våra familjer. Självklart stannade vi och fikade ytterligare en gång:-). JA, det har blivit mycket fika under helgen, men sån't är livet. Inget jag hänger läpp för just nu!
Var helt slut på kvällen så jag gick och la mig kl.21... inte helt normalt för att vara jag, men sååå skönt idag... L har inte haft sin bästa natt i natt.

Var i väg och kollade hans öron idag igen. Han har ojjat sig så gott som hela natten. Men det såg bättre ut sa läkaren. Men där var en vit "beläggning" runt röret i vänstra örat. (Dock såg hon inte röret alls förra måndagen så nog känns det skönt att veta att det inte har åkt väck redan.)

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan det är dusch och arbete som gäller!
Ha det gott!
KRAMISAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar