Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, mars 03, 2009

Tack till min härliga arbetskamrat som lät mig sluta 2 timmar tidigare igår och jobbade istället för mig:-)!!!
Kom hem vid 21.30, drack en kopp te och var i säng klockan 22.00. Somnade direkt!
Lukas har sovit bättre i natt... dock har M fått sova inne hos honom sedan kl 03. Men jisses vilken skillnad det är på min lille prins. Att lite amimox kan göra så mycket. Dropparna till öronen är det värre med. HAN VILL INTE! Det känns som om det är en ren chansning att rätt antal droppar trillar in i örat. Febern är borta, men det får bli en dag till hemma åtminstone. Kanske dagis på torsdag...

Idag har det inte hänt mycket förutom en MASSA lek. Lukas är piggelin så det har blivit;
Tåglekning, tornbyggande med klossar, pussel-time, lässtunder, dans (han älskar att dansa), lite mora träsk... tja och lite till:-). Vad gör man inte för sitt allt!?!
Nu sover prinsen middag, själv somnade jag en halvtimme hos honom, trodde det var natt när jag vaknade till:-).

Nu är det snart dags att göra sig redo för jobbet. M kommer hem strax efter halv tre och jag sticker direkt till jobbet. Skönt att det går att lösa utan att behöva ta ut VAB idag, men imorgon blir det vår första VAB-dag på två månader. Ja ni läste rätt; vi har INTE behövt ta ut en endaste VAB dag på TVÅ hela månader... så jag antar att det var Luckys tur (tur och tur) att bli sjuk nu.

Ha en underbar dag!
Kramisar en inte lika trött Linda

1 kommentar:

  1. *hihi*
    Soppan var preciiiis så oglamourös som man kan tro.
    Slog till med en glass till efterrätt, *hihi*
    Skönt att Lukas är bättre, trist med öronen, så synd om de små!!!
    Två månader utan VAB är ju superbra!
    Måste vara skönt ibland att jobba lite oregelbundet, jag kan sakna det där att man inte kan lösa saker utan att någon måste vara hemma.
    Kram kram

    SvaraRadera