Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, mars 19, 2009

Underbara torsdag...

Vilket underbart väder det är idag! Att solen skiner gör att man mår bra, härligt!
Ledig idag då det är min jobbehelg, är dock ledig lördag men den dagen jobbade jag in i lördags.
Lukas och jag har varit på utflykt i tivoliparken. Bestämde lekdejt med 2 andra så Lukas, Bella och Wilhelm har busat. Sen fikade vi i det underbara vädret.
När vi skulle ta bussen hem för att äta middag så missade vi den med ca 3 sekunder. Trött man blir då... hade kunnat gå hem, men hade en spänd blåsa så vi gick bort till mitt jobb och lånade toaletten och tog nästa buss hem. En riktigt trött Lukas hann det bli innan vi kom hem:-). Men va' kul att komma iväg lite på dagen.

Själv har jag nu fått årets första allergi och med det kommer astman *blääää*. Har varit helt däckad i två dagar, men är nu piggare igen efter allergimedicin. Konstigt att man kan få sådant här på "äldre" dar. Fick detta efter graviditeten med Lukas för 2,5 år sedan. Att kroppen kan förändras så...

Micke slutar kl 15 idag. När han kommer hem ska jag bege mig in till stan och köpa tråd till symaskinen (ska lägga upp några byxor), fixa med blomma som jag ska ha att lägga på kistan på begravningen imorgon (åtminstone beställa en), köpa present till svågern som har 40-årsfest på lördag... Sen vet jag inte om det var mer. Trodde att det var fler saker jag skulle hinna med, men de har jag nog glömt. Det kommer väl tbx snart hoppas jag:-).

Har inte skrivit så mycket på sistone, har inte riktigt kännt för det, men denna blogg är till stor hjälp när det gäller vikten har jag märkt. Så det blir till att skärpa till sig och skriva lite nyttigheter...

Ha en underbar dag!
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar