Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, mars 26, 2009

Viktrapport...

Viktförändring: +0,4 KG
Totalt: -13,2 KG
Kvar till mål: 9 KG

*******************************************************

Tja, det var väl inte helt oväntat. Även denna vecka har jag ätit precis allt som har kommit i min väg. Tårta, massa mat, kakor, MASSA GODIS på jobbet. Vad hände?!? Nä, jag tror det har varit lite förmycket tankeverksamhet i hjärnan och "ska bara"-filosofin...
Ja, ja... men på något märkligt sätt så går det sakta, sakta, sakta neråt ändå. Ska verkligen sätta mig ner och skriva ner några delmål och mål. Tror det är ett måste med små delmål. OCH EN MASSA PEPPNING behöver jag:-).
Har bestämt mig... att jag nog behöver denna blogg trots allt. Inte för någon annans skull utan för min egen!!!

2 kommentarer:

  1. Du vet att du har en stor supporter i mig! jag hejjar på dig och tycker du är jätteduktig. Som du säger; sakta sakta går det neråt... och det är huvudsaken. Visst är det tråkigt och man vill ner snabbt snabbt men du kommer att nå ditt mål:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oh no....plus suger ju (i know the feeling), totalt sett ligger jag på plus ännu :-(!!!
    Det är bara att ta nya tag och kämpa på.
    Det positiva är ju att våren är på väg och då blir det lättare med motionen.
    Jag har letat efter löparskor idag men måste leta lite till.
    Jag är både lite dumsnål och vill ha bra skor, *hihi*
    Stor Kram, hoppas ni har en fin lördag!!

    SvaraRadera