Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, maj 19, 2010

Evig huvudvärk...

... HATAR är ett starkt uttryck, men det är verkligen så jag känner för huvudvärken.
Vaknade upp med samma j-a skithuvudvärk imorse. Har ätit voltaren så den är inte lika ihållande och stark just nu.
Jag har gett mig f-n (ursäkta alla svordommar) på att idag ska jag fixa det. Hur jag kommer till att må ikväll är en annan femma...

Vill egentligen inte att det ska finnas så mkt negativitet här på bloggen. Men det är ju såhär jag mår just nu
och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det.
Oftast är jag alla till lags, tänker på andra före jag tänker på mig själv. Vad folk ska säga, för det är inte
alla som förstår. Jag försöker ju dölja att jag mår dåligt, men ibland går det bara inte. Varje dag är en kamp.
Ska jag vakna med lite, mycket  eller mycketmycket huvudvärk. Är det såhär jag ska leva? Få "balans" på huvudvärken,
och lära mig leva med det..
Känner mig som en vek människa som inte orkar så mycket. Några timmars arbete, sen är jag totalt slut. Tycker ändå att det på något sätt har blivit lite bättre. & jag känner mig stärkt av att ha jobbat eller klarat av en hel dag utan att lägg mig ner. Men ibland går det bara inte.
Idag har jag, som sagt, gett mig fanken på att det ska gå... & jag har lovat mig själv att JAG
kommer först, tillsammans med familjen... sen allt annat.

3 kommentarer:

  1. Bra tänkt! Du MÅSTE!!! Tänka på dig själv först och sen på familjen! Långt efter kommer kommer jobb och allt annat, du måste först må så bra du kan! En stoooor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. *Susanne* - Tack Susanne... då tänker jag lite rätt i a f;-). Men jag & familjen kommer på samma plats när det gäller prioriteringar:-)...
    Kram till dig oxå!
    P.S Va' duktig du hade varit denna veckan!
    D.S

    SvaraRadera
  3. Det är inte meningen att man ska må såhär! Vi ska F-A-N inte ge oss förrän vi är friska igen! Skam den som ger sig.

    Gud vad du gör din blogg fin förresten. Min är bara en massa info text, tråkiga bilder och ingen färg. Stavfelen ska vi ju inte ens disssskutera=)
    Du e duktig!!!

    //BEE

    SvaraRadera