Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, maj 20, 2010

Viktrapport...

Viktförändring: +0,1KG
Totalt: -3,9KG
Kvar till mål: 22,3KG
******************************************************************

Tja, jag är tro det eller ej nöjd med veckans resultat. Med tanke på skitvecka med
skithuvudvärk. Rejäl fika både i torsdags och i fredags (har dock inte fikat mer än de
två dagarna, kryss i protokollet;-)) så kan det inte bli annat. Har ätit lite choklad oxå, det är
ju så gott... Men... Nu är det på riktigt nya tag som gäller.
Från och med denna veckan ska vi ha Mat & Ro varje vecka. Då finns det inte många
chanser till att "fuska". Till nästa vecka ska jag åtminstone ha gått ner det jag gått upp denna
omgången och det är 0,8kg.

1 kommentar:

  1. Spännande med Mat&Ro, hade vi verkligen behövt men jag är så himla kräsen. Här hemma äts det alldeles för mycket av samma mat för ofta, trist men just nu har jag noll inspiration...
    Kram!

    SvaraRadera