Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, maj 12, 2010

Regnet det bara...

...öset ner. Det regnar JÄTTEMYCKET! Jag undrar lite över när sommaren ska komma in och ta oss med storm!?!

Jag är i a f SUPERDUPERGLAD. Fick reda på en positiv sak igår som känns jättespännande och nervöst.
Så nu ska jag peppa mig själv och se till att den 3:e juni är en superdag för mig!

Var så glad igår så att jag bara hoppade. Dock är det en bra bit kvar tills jag får reda på mer. Meeen... Det känns härligt med lite positivitet!

Mailade även med en vän igår/idag... Fick reda på att hon och familjen flyttar hem från Kina i juni. Det ska bli såååå härligt och kul att äntligen ha dem hemma. Välkomna hem! (Om du/ni läser detta)

Vila och sen jobba!
Ha en regnigt härlig dag!
Kram Linda

1 kommentar:

  1. Nämen, vadå att du gör en nyfiken!! :-) Härligt att du fått något positivt! Viska gärna i mitt öra :-)) KRAM!

    SvaraRadera