Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, maj 01, 2010

Härliga lördag...

Visserligen väcktes jag & Micke av en mycket morgonpigg Lukas. Men så mycket mer man får ut av
dagen. Någon gång ska man börja se på livet lite mer positivt*hihi*.
Micke & Lukas har varit ute och hjälpt svärfar med att kratta ut jord och sått nytt gräs. Lukas har
även "hjälpt" grannen med muren som de ska bygga/mura :-). Jag skulle nog lugnt kunna påstå att grannen är
Lukas nya IDOL. Han är lite kul, Lukas har kallat grannens sambo för; Tjejen som bor hos "X". *Hihi*.

Började rensa och sortera bland smyckesdelarna idag och är fortfarande inte färdig.
Det kom liksom lite i mellan... som att baka lite. (Var det inte jag som skulle sluta baka?).
Jag kan inte bryta trenden/traditionen nu med nybakad sockerkaka på lördagar. 

Bjuder på lite bilder från igår kväll när familjen Andersson var här... & på min SOLSTRÅLE från
i morse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar