Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, maj 16, 2010

Idag kommer kärleken...

... HEM! :-)

Dagens huvudvärk är näst intill olidlig. Känner att jag inte är en bra mamma idag som inte orkar så mycket.
Men vi har i a f haft mysfrukost vid TV'n och vi har byggt koja och tunnlar. Just nu är TV'n "barnvakt".
Får man säga så? *Gahhhaaa*
Efter middagen ska vi åka till farmor och farfar. Lukas ska vara där när jag ska åka och jobba. Men innan
dess ska jag städa ur bilen lite hos "svärisarna". Bilen känns fortfarande som en "byggarbetsbil"... & när
jag jobbat färdigt ska jag hämta KÄRLEKEN och en till som oxå bor i Knislinge. Känns bättre om bilen är
lite städad då.

Ha en underbar dag!
Kramisar Linda

1 kommentar:

  1. Härligt att få hem "gubben" ... mindre skoj med hv .... Jag kommer åka in en sväng på stan på tisdag när Linnéa är på dagis - har lite ärenden. Kan du klämma in en lunch eller ska vi hoppa det? Kram

    SvaraRadera