Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, maj 24, 2010

Måndag igen...

Dagarna bara går och det är redan MÅNDAG igen!
M har pratat med en dam ang Lukas förskoleplats i kommunen där vi bor. Ser ut som om han har plats f o m
mitten av v 32. Men först i slutet av veckan kan vi få reda på mer...
Känns lite jobbigt men samtidigt skönt. Han älskar sitt dagis och sina kompisar. & vi, M & jag, tycker så
mycket om hans fröknar och sättet de är på.
Vilken ångest det kommer till att bli.
Lukas pratar såååååååååååååå mycket om fröknarna och vännerna. Och senast under helgen räknade han
upp ALLA som han ÄLSKAR där.
Vet själv hur mycket min dagmamma "MONKAN" har betytt för mig, och fortfarande betyder.
Även om vi inte har kontakt hela tiden, så finns hon forfarande där. Bara som när Lukas föddes, då kom det
ett brev på posten med en söt body från henne. Hon är underbar!
Jag hoppas och tror att Lukas ska minnas en del av sin dagistid på Allö!

Allergin är TUMMEN NER just nu... Vaknar svullen och ser ännu mer trött ut. Tjohooooo, verkligen!
Huvudvärken sitter där den sitter och humöret är på minus... I eftermiddag blir det Basal Kroppskännedom
för sista gången och sen till jobbet för att vara lite social.

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar