Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, maj 05, 2010

Onsdag, en bra dag!...

Även om det inte blev någon vägning på VV idag så har onsdagen varit riktigt bra. Vaknade yrvaken och ville inte alls åka in till jobbet. Men det är ju så det är, vem vill inte somna om på morgonen:-).
Iväg till jobbet... och dagen blev riktigt bra! Efter jobbet hämtade jag upp arbetskamraten Jenny. Vi åkte ut till Balsberget och gick en välbehövlig runda (för mig i a f:-)). Varför har jag inte tänkt på att man kan åka dit och traska? Naturen är verkligen underbar just nu. Träden som knoppas och vissa har blivit gröna. Bara när man kör bilen in till stan/hem... Så slås man av den underbara grönskan som kommit. Bäst är det förbi Hanaskog där vägen går in i en "naturtunnel" av grönska. & alla vitsippor som har blommat ut.
Är inte våren helt UNDERBAR???
Skulle jag säga något negativt om våren så är det ALLERGIN. Men den är det många som skulle vilja slippa... så oxå jag!

Istället för vägning ikväll har vi firat söta Svärmor! Fått JÄTTEgod mat & barbapappa-paj (Lukas sätt att säga rabarberpaj). Så om man slår ut VV mot att fira svärmor så vinner fira svärmor stort:-)!

Har gjort några smycken till... lägger ut dem på L.ek design imorgon!

Ha det gott tills nästa gång!
Kramisar
LINDA

2 kommentarer:

  1. Hehe, ja det var väl ett lätt val att välja god mat och firande hos svärmor istället. VV finns ju kvar, jag lovar ;-)
    Å skönt med bra dagar!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. - Katarina -
    Men jag hade behövt väga mig... känns som om jag bara skjuter upp det just nu! Var du där i ons? Underbart go' mat och självklart var det supertrevligt... Vem skulle vilja missa det?
    Ja, verkligen JÄTTEskönt med bra dagar... de är inte överdrivet många, men uppskattas när de kommer. Denna dagen har oxå varit TOPPEN, sååå skönt!
    Ha en bra helg Katarin!
    Kramkram

    SvaraRadera