Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, maj 13, 2010

Viktrapport...

Viktförändring: +0,7KG
Totalt: -4,0KG
Kvar till mål: 22,2KG
******************************************************************

Tja, det är ju 4 veckor sedan jag vägde mig senast. Har väl mer eller mindre undvikit ordet vikt.
Men nu är det dags igen. Tappade motivationen, men nu är det tillbaks.
Jag får se det som positivt att det inte blev mer +, för det har varit mycket bakande och lite tänkande.
Peppa peppa Linda, nu ska jag fixa detta. Mitt mål är att fram tills den 1 juli ska jag ha gått ner
sammanlagt 10kg. 6kg kvar tills det målet är nått. Ingen omöjlighet, så detta ska jag klara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar