Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, maj 23, 2010

Helgen...

... har varit lugn och skön.
I fredags störtregnade det och jag gick miste om en promenad med grannen. Men vi får försöka pussla ihop det en annan dag. Istället gjode jag lite armband som jag lagt upp på Lek design-sidan.

Igår, lördag, åkte vi till Andy's lekland med Fredde, Sofia, Wilhelm och lilla Alva. Fullt ös för gossarna i timmarna 3. Genomsvetta, trötta och glada åkte vi därifrån och hem för en lugn eftermiddag i det härliga vädret. Satt hos grannarna och pratade lite och senare blev det grillat för Micke, Lukas och mig. Goood ljummen potatissallad, recept från Mat & Ro, till köttet.

Idag har Fredde, Sofia, Wilhelm och lilla Alva varit här och grillat korv och fikat. Så härligt att Lukas och Wilhelm leker så bra!

Söta Alva!  Lukas & Wilhelm sitter stilla för några sekunder!  Genomvarm Lukas har vätskekontroll!
Sista åket för dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar