Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, maj 20, 2010

Härligt väder...

... helt underbart väder idag.
Jag har startat dagen med en promenad i bra tempo i ca 30-40 min. Bestämde mig igår kväll att jag skulle
göra det. Men med risk för att göra mig själv och någon annan besviken så höll jag det för mig själv.
Bättre såhär, när man slipper frågorna ifall jag inte hade orkat. Men jag är glad att jag fixade det. Huvudet
sitter där det sitter. Men bättre idag än på ett par dagar. Just nu i a f.
Nu är det sen frukost som gäller, sen ska jag sätta mig i en stol ute och njuta lite av vädret!

Ikväll ska de ha någon sorts utomhusaktivitet på dagis. Springa ett lopp och få medaljer. Tydligen är det
fler förskolor som har olika aktiviteter idag. Jag tycker det är jätteroligt att det händer lite och Lukas är
laddad idag. Han har tagit med sig "springekläder" till dagis (ville ha de på sig NUUU)! Söt-unge!

Ha en Underbart Härlig dag i det Underbara vädret!

2 kommentarer:

  1. Härligt att starta dagen med en promenad, själv har jag helt glömt bort hur det känns att röra på sig nästan :-D.
    Hoppas aktiviteten gick bra på dagis idag, visst är det kul när det händer lite roligt.
    Jag hoppas huvudet känts lite bättre idag, Kram Kram!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt med bra dagar och helt rätt att njuta av solen! Här hemma städade jag :( Helt fel prio visade det sig när jag kom upp idag och solen lyser med sin frånvaro... Jaja, förhoppningsvis dröjer det inte så många veckor innan den kommer göra oss sällskap lite mer frekvent.
    Hoppas ni får en härlig helg och att du SLIPPER huvudvärken!
    kram

    SvaraRadera