Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, januari 22, 2009

Förbenade tand...

Go'morgon

Bet av en bit av en tand/lagning igår kväll.
Känns ju sådär. Har precis ringt till min tandläkare och jag ska dit 14.40. IIIiiiii, gillar inte alls tandläkaren. Men detta måste bli gjort. Det är dock en av de mest omtänksammaste tandläkare jag har träffat. Hon har verkligen varit super och är medveten om att jag känner obehag när jag är där så hon är väldigt försiktig. Det komiska i det hela är att min sambo var hos henne igår och vi var jätteglada för att det inte blev en mastodonträkning. Kul!

Nu ska jag göra mig och lillkillen i ordning för att lämna honom på dagis. Sen ska jag på utvecklingssamtal/möte. Ska bli spännande!

Ha en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Hej Linda! Så trevligt att du också börjat blogga!

    Kram kram!

    SvaraRadera