Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 19, 2009

Åter måndag...

Så var det måndag igen.
Helgen har flutit på. Har haft besök av min syster, Anna, och min systerdotter, Amanda, från Nybro.
Vi har shoppat loss och bara umgåtts. Härligt!
Amanda visade mig ett bildprogram på datorn (som jag iofs fått tips om innan, men aldrig riktigt gått in i) där jag kunde fixa till foton, så nu finns det numera en förstabild i min blogg:-). Tack Mandisen!
Tänkte att jag ska bli lite bättre på att gå in och använda min blogg nu.
Måste ta tag i vikten IGEN. Tittade på bilder av mig själv precis och det är ju ingen grann upplevelse. Det är ju inte riktigt så jag vill vara.
Har aldrig varit en tunnis, men har aldrig heller varit såhär. Det är ca 13 kilo kvar tills jag är där jag var när jag blev gravid med Lukas. Kan det lyckas till sommaren tro?!?
Det återstår att se.
Fått en massa inspiration av Emelies och Nadjas sidor. Så nu är det bara till att sätta fart:-)

Ha en Härlig dag!

3 kommentarer:

  1. Jättefin blogg!!!
    jag gillar designen på "blogspot-bloggarna". Nu ska jag lägga till dig på bloglovin så jag kan hålla kolla på när du uppdaterar!!! kram kram

    SvaraRadera
  2. Najjs gumman!
    Nu händer det saker:-) Jättefint! DÅ lägger jag till dig då. Tack för pratstunden idag.
    Kram

    SvaraRadera