Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, januari 22, 2009

Mobiltelefon...

Det blev 645:- för ca 7 minuters arbete hos tandläkaren. Tjoho! Skönt att ha det gjort i a f.

Jag har börjat kolla efter en ny mobiltelefon... det är en hel djungel där ute. Vill ha en med en bra kamera i så att man kan ta bilder när som, t o m lägga in lite bilder här i bloggen kanske. Kameran i min lastgamla telefon (ca 2 år, möjligtvis liiite äldre:-)) har tvärt slutat att fungera.

Någon som har förslag på en mobiltelefon med en bra kamera i?!?

Imorgon är jag helt ledig så jag hoppas Lukas vill sova lite längre än vanligt:-).

Woops, det är nog dags för mig att krypa till kojs nu, ser att klockan blivit lite väl mycket. Har suttit och klickat mig runt på en massa bloggar. Ibland blir man helt fast:-)



Nattis

3 kommentarer:

  1. Tandläkarna måtte ha en bra timlön ;-)
    Jag har ingen riktig koll på mobiler, min är en Samsung "nånting" och kameran i den är rena skämtet. Det finns nog en hel uppsjö av sådana med bra kamera men min är iiiinte en av dem.
    Ha en riktigt fin fredag!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj ja det är verkligen dyrt att gå till tandläkaren!

    Och ang. ny mobiltelefon enbart för att få en bra och fungerande kamera... varför köper du då inte en liten och behändig och BRA digitalkamera? Min syster var också på jakt efter ny mobil innan för att få en bättre kamera... men om det BARA är kameran man vill åt liksom... :-o Dessutom finns det ingen mobiltelefon som har så lika bra kamera som en renodlad digitalkamera heller... :-)

    Hihi hoppas du hittar vad du vill ha.

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att du har blogg :-D.
    Tack för söta kommentaren.
    Jag hatar när saker och ting inte går som jag vill, jag vill ju inget hellre än att komma i mål nu och jag trodde ju att jag skulle vara där nu men nu känns det som en evighet dit, *muttra*. Angående vågen så skulle jag gärna anta din utmaning men jag klarar verkligen inte av att släppa kontrollen, jag gör inte det.... :-( Vad duktig du är som skriver upp allt du äter, det gör inte jag utan jag gissar en del...kanske gissar jag mest fel, *hihi*
    Ha en supermysig helg!!!
    Kram kram

    SvaraRadera