Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, januari 27, 2009

Snark...

Jisses va' trött jag är idag. Men det känns som om jag är det var eviga tisdag.
Slutar sent, kan inte somna, Lukas går upp och går mitt i natten, somnar, Lukas vaknar tidigt.
Han har som tur är börjat tycka det är mysigt att titta lite på Barnkanalen en liten stund i vår, Mickes & min, säng på morgonen. Och det är guld värt.
Snart är det dagis, sen sjukgymnasten och efter det ska jag vila/ta det lugnt innan jag börjar jobba.

Nu ska jag själv gör mig i ordning (Lukas är redan fixad:-)) medan Lukas tittar lite på Rorri Racerbil.

Ha en härligt underbar dag!

1 kommentar: