Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, januari 23, 2009

Sony Ericsson C902...

Det blev en ny mobil idag:-). En liten Sony Ericsson C902.
Jag är så glaaaaad!
Gav Lukas en tablettask, en liten muta för att han skulle hålla sig lugn i Telenorbutiken, och det gav helt rätt utslag. Han var hur lugn som helst, sötingen! Ibland får man kringgå det där med lördagsgodis. Inte ofta vi gör så, men efter onsdagens försök till mobiltelefonköp så fick det bli såhär.

Håller som bäst på (eller rättare sagt, min sambo) att spara min telefonlista och annat på sim-kortet så att jag kan börja använda telefonen. Ett litet plus med telefonen är att det är hyfsad kamera i den. Sa de i a f (& jag har givetvis kollat in en massa mobiler på nätet och jämfört mig galen) ... men det återstår att se. Jag måste prova den först innan jag kan ge telefonen ett personligt betyg.

Dagen har annars flutit på. Lukas har busat och jag har busat. Lukas har trotsat, jag blivit trött:-).
Sen har vi haft vajsing i avloppet. Bor i marklägenhet och längan vi bor i har det varit stopp i. Kul, har inte alls luktat hallon. Som tur är har de varit här och spolat så lukten har efter lite vädring försvunnit.

Imorgon är det jobb som gäller. Jobbar lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag... sen är jag ledig till helgen igen. Jobba, jobba, jobba!

Börjar bli dags att drömma på kudden nu.
Först en liten titt på telefonen:-).
GLAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar