Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 26, 2009

Viktrapport

Viktförändring: +-0 KG
Totalt: -11,6 KG
Kvar till mål: 10,7 KG

*********************************************************

Ja den här veckan blev resultatet lika med 0, men veckan har gått åt till att komma igång igen. Bli av med suget av allt sött som finns.
Har haft lååång semester från vågen och "regler" om att inte äta godis och annat. Jul, nyår, födelsedag mm men nu är det slut med det. Veckan har gått rätt så bra ändå. Har haft sug efter diverse go'saker men lyckats med att inte äta dem (förutom i lördagskväll när jag intog både chokladpudding & butterkaka:-)) Jag vet att jag är på rätt väg.
Mitt mål denna veckan är att försöka äta på regelbundna tider, som för mig är ganska så svårt när jag jobbar tiderna jag gör och aldrig vet från dag till dag när jag kan ta lunch.
Men jag ska försöka.

3 kommentarer:

  1. Men hallå...du har ju gått ner MASSOR!!!! (bara att du haft en liten paus).
    Nu får vi peppa varandra så vi blir redo för Beach 2009!!!!
    Nollresultat är ju helt OK (säger hon som aldrig var nöjd med det tidigare).....
    KRAM KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Fy katten va duktig du är!!!! Blir ju riktigt avis :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Jättebra vännen! Tar ett tag för kroppen att ställa om. Du är duktig med träning, jag menar två gånger i eckan är inte fy skam... här har det inte blivit något alls mer än ett par korta promenader. Pilatesboll har jag tänkt införskaffa men är inte så insatt i övningar man kan göra - vill du dela med dig av lite tips? Vad säger du om att försöka sätta vår plan från "längesedan" i verket, och försöka gå och simma?
    Kram

    SvaraRadera