Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, januari 29, 2009

Snart helg...

Det har varit 3 dagar med fullt ös.

Imorse när jag lämnade Lukas på dagis så pussade jag honom och sa "Älskar dig". Efter det pratade jag lite med hans fröken. En liten stund senare, precis när jag skulle gå ut genom dörren, säger Lukas "Älskar dig". Mitt hjärta smalt... Åhhh, va' jag älskar denne lille varelse:-).
Är det det här som är livet? Enligt mig, JA!

Imorgon är det jobb som gäller, sista dagen i "långveckan", sen är det äntligen HELG. Underbart!
Kanske, kanske ska vi bege oss till Andy's lekland till helgen. Har pratat lite löst med några vänner om vi ska ta dit våra kids. Men vi får se, hade varit jätteskoj... förmodligen för en annan också*hihi*. Man får aldrig bli av med barnasinnet:-).

Skriver mer imorgon!
Nattis

2 kommentarer:

  1. Åååååh...så gulligt sagt av honom!!! Sötisen!!!
    Kul att se dig igår, du var såå fin i ditt hår!
    Bian var superbra, att rekommendera om du inte sett den. Att nästan 3 timmar kan gå så fort :-D.
    Andys är fullt ös verkligen, roligt för en annan också.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Skit oxå... skrev en kommentar men vet inte var den tog vägen när jag skulle skicka den - fick ingen bekräftelse. I a f.... hoppas ni får en skön helg! Hur har ni det nästa vecka? Hade varit trevligt med en`"träff".
    Kram från oss alla

    SvaraRadera