Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, januari 26, 2009

Precis hemkommen...

Precis hemkommen från jobbet, sköööönt!
Det enda jobbiga med att jobba kväll är att man inte kan komma till ro nu. Om en timme, då möjligtvis John Blund kommer och strör lite drömpulver i ögonen.
Så det är ett lysande tillfälle att skriva lite här innan sängen. :-)

Imorgon ska jag lämna Lukas en kvart tidigare på dagis än vanligt. Har tid hos sjukgymnasten som ska "knäcka" ryggen och "dra" i nacken. Efter det blir det i vanlig ordning 10 min på cykel, ett x antal övningar på pilatesboll och till sist lite armövningar med tyngder. Möjligtvis att det läggs på ytterligare någon övning nu när jag kommit igång. Får se vad sjukgymnasten säger. Känns bra att vara lite aktiv!!!
Fick en pilatesboll av sambon i julklapp, men den har inte blivit uppblåst än. Ska nog ta och fixa det i veckan så att jag kan "träna" lite hemma också.

Sov Gott

2 kommentarer:

  1. Hej! Åh vad du är duktig som gått ner så mycket i vikt! Ha en bra dag. Kram Elin från FL.

    SvaraRadera
  2. Ja, nu får du se till att blåsa upp den där bollen, *hihi*
    Tack för söta kommentarerna :-D. Crea Diem betyder "Skapa dagen", jag fick tänka till lite men det är ju lite fin innebörd :-D.
    Min lilla killa är piggare idag men väldigt förkyld, skönt att Lukas är pigg & kry!!!
    Kram kram

    SvaraRadera