Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



lördag, januari 24, 2009

Jobba, jobba, jobba...

Dagen har flutit på i jobbets tecken. Mycket att göra, men det är kul och dagen har gått fort.
Har dock haft problem med min nya telefon. Behövde ringa in någon till jobbet mitt under "rusningstrafiken", det gick sådär:-). Insåg att jag aldrig ringt någon från telefonen och jag fick verkligen inte rätt på det. Men nu i efterhand så flinar jag åt det. Det löste sig till slut i a f:-).

Igår när jag pratade med fastighetsskötaren och en granne om avloppsdoften så sa jag att det inte luktade hallon precis i lägenheten. Det snappade Lukas upp... Imorse när det var dags för poop-blöjsbyte sa han; Luktar hallon. Kan man annat än att flina. Han är en riktig sötnos:-).

Börjar bli lite trött så det är väl dags att säga; Go'natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar