Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, januari 25, 2009

Söndag, snart måndag igen...

Här har söndagen gått till att jobba. Har precis kommit hem och är faktiskt lite trött.
Mycket att göra!

Lukas har verkligen hamnat i någon sorts trots. Har hört talas om treårstrots, men banne mig om det inte börjat redan:-). Han har sovit uselt de senaste nätterna. Går upp och går. Fattar inte vad som händer. Kan tänka mig att det dröms en hel del.

Imorgon är det då måndag igen. (Vart tar tiden vägen)
Jag jobbar kväll, så det är jag och Lukas hela dagen. Tills Micke kommer hem och "byter" av mig. Måndagar är på sätt och vis härliga, men Micke och jag ses knappt. Han sover när jag kommer hem, oftast på soffan:-).

Förresten, måste ju berätta att jag fick en JÄTTElängtan efter godis idag (bland 146 olika sorters lösgodis). Men jag klarade det:-)... inget gottis här inte. Det var sådär så det vätskade sig i munnen... jobbigt, men glad över att det gick bra*hihi*!

Nu är det lite TV-tittning innan det är dags för att drömma sött på kudden!

Go'natt

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu har jag varit sådär dålig på att kommentera igen. Du är sååå duktig på det!
    Tack för kommentaren om smyckena, materialet är beställt i diverse shoppar på nätet, www.barapyssel.se , www.pagoni.se , det finns massvis med fler......
    Milton var sååå himla trött igårkväll, ingen feber dock men antagligen får han vara hemma imorgon med, han är väldigt förkyld. Bilen vi tittat på (igen) är en Opel Vectra, nu ska vi försöka bli av med vår till rätta priset med "bara", inte lätt att få det att klaffa.
    Idag måste jag ta tag i vikten igen, frossade igårkväll igen och vågen bara pekar spikrakt uppåt efter den här helgen, *SUCK*.
    Kram

    SvaraRadera