Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, januari 30, 2009

HELG, tjohooooo...

Trött som en örn:-).
Nu är "långveckan" äntligen över för denna gången. Det har verkligen känts som om man inte har kommit igång riktigt idag. Men som tur är har det gått bra ändå.
Imorgon startar vi dagen tidigt. Lukas och Micke ska klippa sig, sen en sväng om stan och kika. Efter middagsvilan blir det en tur till Andy's lekland. Har aldrig varit där, men har kikat på bilderna från sidan i datorn idag. & Lukas ögon bara strålade. Hela denna veckan har han pratat om att åka karusell och titta på apor (på semestern i somras var vi på Ölands Djurpark). Han verkligen ääääälskar karuseller. Med tanke på det så tror jag det blir fullt ös imorgon. Ska bli spännande!

Har tagit hem mina absoluta favvisar bland godiset. Men det lär bli en något längre lista än bara topp-tio:-).
Imorgon redovisar jag MIN godistopp!!!

Tills dess, ha en härlig kväll/helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar