Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, juni 05, 2009

Äntligen FREDAG...

... I like FREDAGAR (när jag är ledig på helgen vill säga:-))!!!
Skulle egentligen jobbat kväll idag men fick ett dagspass istället, SKÖNT! Det innebar att jag t o m hann med lite shopping på HM efter jobbet. Fick tips av söta Emelie om att de hade lite reaplagg för de små:-). Sagt och gjort, hittade två par kort-/trekvartsbyxor och en tröja till Lukas och sen en tunika/klänning till mig... summan blev 210:-, pris för min smak. Gillar rea!
Imorgon ska vi åka till Knislinge och klippa gräset och sen ska Lukas stanna kvar hos farmor och farfar och sova där över natten. Han är så söt... berättade för mig att Håkan, Linda, mamma och pappa ska gå ut och sen ska vi spela fotboll.
Mycket riktigt så ska Håkan, Linda, Micke och jag "gå ut" *hihi*, vi har bokat bord på Pub & Restaurang Banken och där ska vi kolla på VM-kvalmatchen mellan Sverige-Danmark. Ska bli sköj! Gillar fotboll! Tänker mig tillbaka till VM 2006 i Berlin, matchen mellan Sverige-Paraguay. Underbar match... och jag, Micke och svärfar satt på läktaren. Vilken känsla! Och skitkul att få ha upplevt det.


Passande bild från matchen, med tanke på att det faktiskt är Sveriges Nationaldag imorgon!

Sov gott!

Kramisar

Linda

1 kommentar:

  1. Trevligt med lite egentid:-)
    Här blir det nog inte många knop i helgen... Linnéa hade feber i onsdags... feberfri igår och nu feber idag igen. Skittråkigt! Hon vill inte äta och är inte alls sig själv. J*vla hosta... men visst bättre är hon. Vill bara att hon blir frisk. Hennes sista två dagar på dagis månd och tisd - sedan har hon ju "lov" fram tills augusti.. tycker nästan lite synd om henne - hon som älskar dagis. Hoppas verkligen att hon kan gå dit på måndag! Nu väntar jag med kaffet på A... han har varit iväg ikväll. Hoppas ni får en skön och trevlig helg! Kram

    SvaraRadera