Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, juni 04, 2009

Viktrapport

Viktförändring: -1,2 KG
Totalt: -13,8 KG
Kvar till mål: 8 KG

*******************************************************

"Bara" 0,6 kg kvar tills jag står på rätt sida igen. Det ska gå, ska, ska, ska...
Nu är mitt mål att ha endast 5 kg kvar när semestern börjar och det är en månad kvar tills dess. Så helt omöjligt känns det inte. Därefter sätter jag upp ett nytt mål.
Känner mig glad över att det pekade neråt trots mina utsvävningar med fikor under helgen. Älskar att fika, älskar kakor... skulle kunna leva på kakor om det gick:-).

1 kommentar:

  1. Grattis till ett superbra resultat!!!
    Bra jobbat!!!
    De där kvartingarna är från H&M, supernajjsigt pris, köpte ett par till igår men då vart det ganska utplockat. Passade samtidigt på att köpa 4 (!!!!) klänningar till mig själv sådet är verkligen shopaholicvarning på mig....
    Jodå, det gick bra på utvecklingssamtalet, jag har inte skrivit allt om det i bloggen, en liten detalj som jag störde mig lite på men det kan vi ta en annan gång. Man vet ju inte riktigt vilka som läser.......
    Nu klänger Milton mig sönder och samman och har stoppat sina djur under min tröja så nu får jag rikt uppmärksamheten på annat håll...
    KRAM KRAM!!

    SvaraRadera