Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, juni 09, 2009

Tisdag, tisdag, tisdag...

Trista tisdag... alltid detta eviga bankande i huvudet... Tisdagar är värst. Antagligen för att det är den natten jag sover minst med tanke på arbetstiden på måndagar.
Vill bara att det ska sluta dunka!

Lillprinsen, Lukas, är sjuk. Feber, hostig och dan. Dock börjar febern dala och hans energi börjar sakta sakta bli mer och mer. Men han har lätt till tårar och minsta lilla som inte går hans väg blir han förstörd av. Så imorgon blir det VAB för min del.
Tur i oturen så är det en "bra" vecka för Lukas att vara sjuk på. Igår och idag har det gått att pyssla ihop så att vi sluppit VAB'a och torsdag och fredag är jag ändå ledig för jag jobbar helgen. Så det blir bara en dags VAB. Skönt!

Till er som skrivit "kommentarer"... jag återkommer med svar och annat. Har inte riktigt hunnit med... Men imorgon är jag hemma hela dagen så om Lukas tillåter så kanske jag hinner sitta lite vid datorn:-)!

Go'natt!!!
Kramisar Linda

1 kommentar:

  1. Usch, trist med sjukor.
    Milton var ju hemma måndag tisdag för lite förkylning och för nånn prick vi inte visste vad det var.
    Idag kom han överlycklig till dagis och kramade alla kompisarna på morgonen ♥.
    Strax efter klockan 3 ringde de i eftermiddags och då hade han 39,7 graders feber.
    Jahapp liksom..stackars plutt, så här blir det med VAB, fast inte för mig för jag ska jobba...
    Ja visst är det trist med bilen, just nu försöker jag att inte tänka så mycket på det för jag blir bara så förbannad!!!
    KRAM!!!

    SvaraRadera