Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, juni 16, 2009

Blä för tisdagar...

*Grrrr* vilken j-a skithuvudvärk...
Har varit hos sjukgymnasten och sen tränat där oxå. Det var en riktig pers idag. Men jag försökte ändå maxa allt jag gjorde.
Efteråt har jag vilat och nu sitter jag här... försöker mana mig in duschen. Jobbet väntar, ytterligare en jobbekväll.

Lukas hade somnat när jag väl kom upp och skulle lägga mig. Så jag bar in honom till hans säng så att jag skulle kunna somna. Men natten har varit orolig för honom... dock har jag inte vaknat, men M har nog inte haft en så skön natt! (Ibland förstår jag inte varför jag inte vaknar)

Igår fick jag hem lite nytt smyckesmaterial, det jag beställde för några månader sedan har tagit slut... Duktiga Emelie, som även säljer sina fina smycken, inspirerade mig att börja igen när hon gjort sina första smycken.
Så mamsen har fått halsband+armband både i födelsedagspresent och morsdagpresent. M's mamma fick ett "farmor-halsband" i morsdagpresent och sen har jag gjort några till... Det är så kul att kunna ge bort sådant man gjort själv och som det samtidigt finns en tanke med. Mamma blev jätteglad och hänget med alla barnens namn (jag, Anna, Niklas & My) har hon haft på sig många gånger. Det blir man gla' över!!!
TACK Emelie för ännu mer inspiration (Pyssel mår jag verkligen bra av!!!).

Måste masa mig till duschen nu!!!
Ha en härlig dag med er
KRAMISAR
Linda

1 kommentar:

  1. Åh så lite så.
    Pyssel är bra för själen :-D
    Men vad jobbigt med huvudvärken, kan inte ens föreställa mig, finns det verkligen inget som bara kan ta bort den??
    Angående maten så går det bra.
    Det känns sjukt konstigt att äta vispgrädde och fet yoghurt men det är sjuuukt gott.
    Jag har ätit så här sen i lördags morse (5e dagen idag) och än så länge känns det kanon.
    Har ju inte vägt mig och jag vågar knappt för just nu känns det som att det är ren lyx OM jag ens går ner något...vi får väl se på lördag....
    Några bilder på dina smycken förresten? hade varit kul att se ;-)
    KRAM!!!

    SvaraRadera