Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, juni 12, 2009

Inga Vattkoppor...

Det blev inga vattkoppor på Lukas... De prickar han hade igår har bleknat och han har fått några nya på andra ställen. Var inne på VC med honom och läkaren trodde snarare på virus av något slag. Hans hosta och rossel satt inte i lungorna som tur var men dock i luftvägarna så det blev ny flytande Bricanyl. Hon snurrade något om möjlig astma (eller infektionsastma eller vad det var hon sa)... Ja, ja det blir nog bra med det. Däremot så sa hon att det skulle inte vara konstigt om han var prickig och att han kanske får vattkoppor som nästa vecka. Nä, nu vill jag att lill-prinsen blir frisk.

Förresten måste ju berätta att när jag kallar honom min Lill-prins så gör han onda ögat mot mig och säger bestämt (och lite argt) att JAG HETER LUKAS, inte lill-pins (har svårt för R) :-).

Imorgon börjar min LÅNG-VECKA på jobbet. Drygt, men det ska nog gå bra. Och ska det regna hela helgen så kan man ju lika gärna jobba!!!

Ha en underbar dag!
Kramisar

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så kul att ni fick DVDn till så bra pris. Antar att Lukas blev glad, *hihi*
    Ja du, nu testar jag något nytt, ska bli spännande och se hur detta kan gå.....
    Ja, har man lite gasig mage med tanke på ägg och sånt kan det ju bli jobbigt.
    Massa ägg :-D.
    Då blev det inga koppor på Lukas då nej, men det kommer säkert ska du se, Milton var ju först ut på Traktorn men som du skrev verkade det vara flera där nu. Kanske när Milton kommer tillbaks har han ingen att leka med, *hihi*
    KRAM!!

    SvaraRadera