Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, juni 10, 2009

VAB-dag och toaringsletande...

Har VAB'at idag, Lukas har fortfarande lite feber. På något sätt känns det rätt skönt för mig också att stanna hemma, huvudet dunkar rejält. Lukas har varit upp och ner... ena stunden på solstrålshumör och nästa gnällig och ledsen.
Det till trots tog L & jag bilen till EKO för att shoppa toaring till Lukas. Tyvärr var de slut, men... jag åkte där ifrån 400:- fattigare;-).
En liten polismotorcykel till Lukas, 4 par leggings i strumpbyxematerial i 4 olika färger till mig (inte alls likt mig:-)), 2 gröna växter, en rund vaxduk i grönt till utebordet (blev inte alls så bra som jag föreställde mig) och till sist ett par typ "foppa-tofflor" till Lukas.

Eftersom jag inte kände för att asa in L till stan åkte vi ut till Babyproffsen och inhandlade där 2 st toaringar. 2 olika sorter... den ena för 69:- (passar sådär, glider liksom ner lite) och den andra för 129:- (som än inte är provad). Han har suttit 2 ggr på toa ikväll, det har dock inte hänt något men det är framsteg. Kanske kanske att han börjar tycka det är intressant.

Ikväll var det då säsongens sista avsnitt av GREY'S ANATOMY... åhhh vad det har bölats. Så fort den okände hjälten tog Grey i handen förstod jag vem det var. Som tårarna har runnit. Stackars Micke tog mig i sin famn när det var slut. Värsta cliffhanger-avsnittet! Ska de bara gå och dö såhär... Tja, nu är det lång väntan tills nästa säsong börjar!

Nu är det verkligen sängdags... är sååå trött idag!
Go'natt!
Kramisar
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar