Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, juni 05, 2009

Filmtips...



Så nu har vi för en gångs skull sett en film som vi bägge (Micke & jag) tyckte var bra!
Kan helt klart rekommendera denna action/thriller till er som vill ha något fartfyllt och spännande och som samtidigt har det där lilla extra.
Dock kommer jag inte till att göra någon närmare recention av den. Mer än att filmen heter TAKEN och Liam Neeson spelar med i den:-).
Så åter igen, GO'NATT!

1 kommentar:

  1. Men, det där var väl ingen rolig match att titta på..... ;-)
    Tack så mycket, ja den där klänningen kostade mig 74,50 (H&M off course), jag köpte med klänning/tunika där för halva priset, var det där nere du köpte? De som fanns i vitt, blått och någon orange???
    Kram!!

    SvaraRadera