Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, februari 01, 2009

En lördag sååå underbar...

Dagen har varit helt underbar!

Mina älsklingar blev fint klippta. Lite gråt och tandagnissel från Lukas, men han var sååå duktig.
Sen var det en sväng på stan. Inhandlade ny mössa och lite vantar till Lukas.
De har sagt till på dagis att han är så aktiv så att han blir genomsvett av sin mössa han har just nu... så det är bara till att lyssna och göra som de säger:-).
Därefter blev det lunch på en av stadens matställen. Kanske inte det nyttigaste man kan äta, men det är lördag och då är det tillåtet.
Hem för lite sovning och sen direkt till Andy's lekland, där vi mötte upp några vänner.
Utan att överdriva så var detta nog det roligaste jag gjort på länge. Lukas älskade det, han var på topp hela tiden och ville INTE åka hem. En sådan härlig energi!
Att det blir fler besök till Andy's råder det ingen tvekan om, sicken fullträff!
Ni som inte lyssnat på andra innan gör det nu; Åk dit:-)!!!
Efter Andy's åkte vi hem till vännerna och gjorde tacos. Mumma!
Vid halv nio blev det bilfärd hem (i en bil som verkligen behöver tvättas), trötta och superdupernöjda med dagen:-).

Så sitter jag nu här vid datorn och har för första gången fört över bilder från mobilen till datorn. Klockan börjar bli vrålmycket och förmodligen bör jag gå och lägga mig.

Nattis

P.S Igår inhandlade jag en bit av varje godisfavorit jag har så nu finns de förevigade på bild. Listan kommer imorgon:-). D.S

1 kommentar:

  1. Det där låter som en uuunderbar dag!!!
    Vad härligt att Andys blev succé, kan tänka mig det, Milton säger ofta att han vill åka rutschkana och leka bland bollarna, *hihi*
    Kram kram

    SvaraRadera