Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, februari 06, 2009

Fredag och let's dance-titt...

Let's Dance har varit i gång på TV'n, men nu är det paus och då kan jag sätta mig lite vid datorn.
3:e dagen på raken som jag har jobbat dag idag, tjohooo! Det är väldigt skönt att få ha kväll hemma ibland. Mysa med Lukas och Micke. Fast ikväll har Lukas bara velat vara med sin pappa:-(. Mötte inte mig med någon kram när de hämtade mig på jobbet. När jag sa "Älskar dig" så sa han "älska pappa dig" (vänder lite tokigt på orden:-)). Jaha, som det kan vända. Fast imorgon är det kanske Mickes tur att bli dissad *hihi*.
Lukas har blivit biten på dagis idag. De vet inte riktigt hur det gick till, men det kan vara så att han tagit en leksak från "bitaren". Livets hårda skola...

Dagen har känts bra, dock har jag varit hungrig, hungrig, hungrig. Fattar inte riktigt hur kroppen fungerar ibland. Men jag har ätit mellanmål och druckit som jag ska och ändå så har magen knorrat.
Har även värk i benen... känns lite som växtvärk upp i låren. Förmodligen sedan den där raska långpromenaden igår:-). Ja, jag sa ju att jag inte är van*hahaha*.

Har skickat sms till min kära barndomskamrat för liten stund sedan. Varenda fredag som jag kikar på Let's dance så tänker jag på henne:-). Underbara människa... Vi bodde grannar när vi var små, tränade ihop och gjorde en massa, massa annat bus tillsammans. Nu bor hon i Gbg, men trots att vi inte hörs varje vecka eller varje månad eller ibland på flera månader så känns det som om man aldrig kommer till att komma ifrån varandra. Söte-Lena (som min lillasyster kallade henne när hon var mindre:-)). Tja, nu svävade jag ut lite, men jag saknar henne... synd att vi inte bor närmre varandra!!!

Nu ska jag göra min käre sambo sällskap i soffan innan han somnar...
... wops, det har han tydligen redan gjort:-)

Kramisar och ha en härlig helg!!!

3 kommentarer:

  1. Ajj ajj, stackars Lukas som blivit biten ;-)
    Vissa dagar är man ju hungrig heeeela tiden.
    Just nu skulle jag inte tacka nej till lite godis men som tur är har vi inget gott hemma som vanligt.
    Tack för söta kommentaren som vanligt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååh...tomteskum är ju så gott.
    Skönt på ett sätt att det inte fanns några påsar kvar.
    Usch jag är glad att jag inte jobbar på ditt jobb, hade haft ett hesicke att motstå allt det goda.
    Hoppas ni har en mysig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. go kväll..
    stackars lucas som blivit biten... allt bra med er?? kram

    SvaraRadera