Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, februari 20, 2009

Redan Fredag...

... Det känns märkligt vad tiden går fort. Veckorna bara rasar fram och det är redan fredag.
Smygvägde mig i morse... ibland undrar jag om man inte skulle byta dag för "veckovägningen". Förr, för några år sedan, när jag gick till VV och vägde mig så var det alltid på torsdagar. Nu har jag tagit måndagen, sämsta dagen av dem alla då vi har "syndar dag" på lördagar.
Det var ett minus på nästan 1,5KG idag i a f... men så stort minus lär det inte vara på måndag. Men kul att veta att det kan gå neråt i a f. :-)

I natt har det snöat MASSOR, kanske inte massor för andra men för att bo i skåne så är det här MYCKET tycker jag *hihi*. Idag blir det pulkabacken för Lukas och mig! Tjoho, SE UPP I BACKEN...

Natten har varit rättså öken. Lukas har varit orolig och jag har tillbringat natten i L's hårda säng till efter kl 03. Den sängen är inte skön och jag har ont i höften idag. Imorse väckte han mig igen kl 06... skrek efter blöja och jag fattade inget förrän jag såg att han tagit av sig blöjan. Så det var bara till att gå upp och sätta på honom en ny. Han ville dock ligga och titta lite på Barnkanalen fram till kl 07 så det har inte varit full fart direkt på morgonen. Skönt!

Ha en mysigt snöig dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar