Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



fredag, februari 20, 2009

Se upp i backen...

Det blev pulka-åkning i backen idag:-). Både jag och Lukas var trötta när vi kom in till middagen. Känns som om man fått lite motion idag genom att springa upp och ner för den där backen. Lukas var duktig och gick upp själv i backen... fast tillslut sa det dock stopp, de sista två gångerna upp för backen fick jag dra upp honom i pulkan.



När vi åt lunch när vi kommit in somnade den trötta pulka-killen när han åt. Min lille sötnos:-)!!!
Vi har haft JÄTTEKUL ute, härligt med frisk luft!!!

1 kommentar:

  1. Ååååh...härligt, mysigt underbart.
    Och vilka goa rosiga kinder på en trött kille där ja :-D.
    Då har du en riiiiktigt lång arbetsvecka framför dig nu.
    När annan håller helg får vissa jobba ;-).
    Hoppas resten av dagen blir lika fin!
    Kramelikram

    SvaraRadera