Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



söndag, februari 08, 2009

Söndag...

Jaha, så var väl helgen över för denna gången...
Lukas har haft det jobbigt idag. Trött, trött, trött. Hård kväll igår:-).
Han är inte riktigt van vida att vara uppe länge, men han hade aldrig haft ro till att somna borta heller. Alldeles för mycket han kunde ha missat:-).
Han var vansinnig när vi skulle äta lunch mitt på dagen med några vänner som var här. Slutade med att han somnade i min famn när han matades av Micke. Han vägrade nämligen att gå och vila och äta själv fungerade inte alls.
När han vaknade var inte kompisen kvar, inte bra:-(.
Sen var vi iväg en runda hos några andra vänner för att våra barn skulle få leka lite, fungerade kanon men man märkte hur trött han var.
När vi kom hem var det kvällsmat och det slutade med att tallriken med maten flög i golvet så att den var på väg ut i hallen... tja och så höll det på. Han var riktigt trött, så trött så att man inte ens kunde bli arg. Kan meddela att det blev en rätt tidig kväll för honom.

Annars har det varit lugna gatan här. Lukas och jag har "hemmadag" imorgon och då ska vi ha kul och hitta på en massa bus. Kan vara skönt att ha en dag till hemma innan det blir full rulle på dagis på tisdag.

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med tröttheten vid bordet. Lätt att porslinet åker all världens väg då :-D. Åtminstone hemma hos oss, *hihi*
    Låter som att helgen varit bra! Glassen kanske gjorde susen för jag har åtminstone ingen feber, känner mig väldigt förkyld men det funkar att jobba. Kram kram, ha en mysig dag!

    SvaraRadera