Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



torsdag, februari 05, 2009

Melodifestivalen hägrar...

Nu har jag precis tittat på Criminal Minds och gör bara ett sista besök in här innan det är go'natt.
I natt SKA jag sova. Har haft jättesvårt att somna denna veckan. :-(

Tycker veckan har gått så där galet fort igen. Det är ju redan fredag imorgon och sen helg igen. Hur är det möjligt? Längtar till lördag när det är Melodifestivalen:-). Ja, jag erkänner "I like it"!!! Och som om det inte kunde bli bättre så ska vi kolla in det tillsammans med superdupertrevliga vänner:-)!!!

Ikväll innan Criminal Minds var jag ute och gick tillsammans med en vän i över en timme. Känns riktigt skönt. Jag är inte den personen som gillar att ut och gå bara för att gå. Vet inte varför... dock är det "uthärdligt" när man går och traggar med någon samtidigt. Och det hinns ju med att tjata mycket om inget under en timmes tid;-).
Kanske kan det vara så att det kändes skönare p g a att jag själv känner mig mer "rörlig". Det hela känns inte så tungt längre. Inte på samma sätt.
Nä, det får nog bli fler promenixer framöver. Planering!!!

Go'natt

2 kommentarer:

  1. Jobbar du dag imorgon? Jag ska plugga men sitter hemma så om du inte jobbar på fm kn vi pratas vid d och bestämma tid . annars tar vi det imorgon kväll.
    Vi såg oxå Criminal Minds - så bra!
    Nu ska jag surfa lite till på inredningssajter innan det är dags för sängen.
    Natti

    SvaraRadera
  2. Sitter och surfar lite i pausen på Let's dance (favvoprogramet)Skulle ringt dig ikväll men vi var inte hemma förrän halv sju och sedan skulle mat göras. Vi kan väl höras imorgon bitti istället? Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll!
    Kramelikram

    SvaraRadera