Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



tisdag, februari 24, 2009

Tisdag...

... Jag fortsätter tjata om det, men vart tar denna tiden vägen. Det går i rasande fart, nyss var det helg och nu redan tisdag, igen.

Idag lämnade jag Lukas redan kl 09 på dagis sen var det full fräs till sjukgymnastiken. Först drog och tryckte han i nacken och i ryggen sen var det träning i en timma cirka. Drog på lite mer idag... kändes bra för en gångs skull, ingen påtaglig huvudvärk som sinkade en och sen var det mer övningar. Kul.

Efter det skulle jag bara inom MAXI och köpa redning, mjölk, branflakes, tomatpuré & milda extra.
Kom där ifrån med redning, mjölk, branflakes, tomatpuré, 6 böcker & 2 semlor:-). Det är ju trots allt semledagen idag och jag tror bokrean började idag. Hade kunnat hitta fler böcker, men folk var galna med sina vagnar och jag kände mig liiiite i vägen *grrrr*. Milda extra får Micke nog fixa, det glömde jag, innan han hämtar Lucky på dagis.


Skulle ju skriva om helgen som varit... men den känns gammal nu:-). I a f så sov Lukas borta lördag till söndag hos farmor och farfar. Han sov HELA natten och det är ju något han inte gör hemma. De gånger går att räkna... nu kanske han är uppe i 2 veckor sammanlagt på hans lite mer än två-åriga liv. Han hade trivts som attans och hade inte riktigt tid att åka hem på söndagen. Skönt att veta att allt är bra när han inte är hemma hos oss. Men jisses vad jag (Micke oxå för den delen) saknade honom. :-)

Nu är det snart dags att börja jobba igen såååå... Ha en besguldi-tisdag!

Kramisar

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Skrev en lång kommentar till dig igår men det blev skit när jag skulle "posta" den - så jag tror inte det funkade... Kul med bokrea:) Tänkte jag skulle ta en sväng idag. Tack för att du är så gó... verkligen en supervän. Vet att jag kan tragga med dig och det känns skönt att du vet att jag inte är "otrevlig" utan bara inte orkar ringa:) Hoppas ni får en fortsatt bra vecka! Nu får vi snart träffas igen med de små kruttrollen. Kramkram

    SvaraRadera