Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, februari 02, 2009

Måndag med skallavärk...

Att börja morgonen med huvudvärk hör inte till någon ovanlighet. Sedan i höstas har den funnits där, mer eller mindre. Idag vaknade jag med mer mer mer. Och nej, den har fortfarande inte lagt sig. Men det är bara till att klistra på masken ikväll, när jag ska jobba, och vara trevlig. Tjohoooo. Som en vis man på jobbet sa häromdagen;
"Fake it til you make it!!!".
Ligger minsann lite sanning bakom det.

Trots en skitdag rent kroppsligt så har Lukas och jag haft det bra. Sötaste killen när vi åt frukost!:-)

Jag frågade vad han höll på med och hans svar var enkelt; Clown! Sötis där, men sådär mumma var det kanske inte med tanke på att leverpastejen var överallt i ansiktet + bakom öronen. Efter frukosten har vi sysselsatt oss med att leka med lera & måla. Kul nöje för oss båda. (Hade egentligen tänkt gå ut och leka, men jag är inte på topp idag, får be M ta ut L en stund ikväll...)

Under tiden som jag lagade mat idag diskade Lukas samma skål i ca 30 minuter. Att den blev ren är det ju ingen tvekan om:-). Nu har det vilats middag och Lukas ligger i soffan och piggnar till lite. Snart är det fullt ös igen.

Tog bild på min kjol och skjortorna som jag inhandlade igår... är så nöjd med inköpen så jag mååååste bara visa:-)




Tack för era söta kommentarer idag:-)... De värmer och ger inspiration!!!

Kramis

3 kommentarer:

  1. Åh, de där blusarna såg så söta ut. Jag är så förvirrad på H&M så idag gav jag upp på en gång där inne, trist när man känner så. Var de på REA eller? Hoppas huvudet mår lite bättre snart.
    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!

    japps hemma imorgon på morgonen - sedan blir det en stadstur för mig och Linnéa:)
    Diggar din layout vad gäller bilderna.... du får nog utbilda mig på det där programmet så jag oxå kan få till det lite snyggt!

    Kramelikram

    SvaraRadera
  3. Då får jag väl ta en tripp till H&M och öppna ögonen lite, *hihi*
    Hoppas du har det bra på jobbet.
    Kram kram

    SvaraRadera