Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



måndag, februari 02, 2009

Viktrapport

Viktförändring: -0,5 KG
Totalt: -12,1 KG
Kvar till mål: 10,2 KG

********************************************************

Visst var det ett minus. Men jag har inte riktigt infriat det jag lovat mig själv.
Dock har pilatesbollen blåsts upp, om än igår. Men mer än så är det inte.
Jag verkligen älskar att fika och kakor är min stora passion och fika blev det mycket av i helgen. Att jag inte kan säga nej. Det blir mitt nästa projekt. Att säga nej till fika... som inte är sååå nyttig. Mitt förra mål som var att äta på mer regelbundna tider har inte lyckats. Så det blir till att försköka ännu mer!

4 kommentarer:

  1. Duktiga du! Som vi sagt tidigare... långsam minskning är bättre... då blir inte omställningen så stor när man sedan nått målet och ska hålla det - eftersom man har en rutin för att "unna" sig saker ibland:) 0,5 kg är ju perfekt! Nu får jag besök när som... ska jobba med uppsatsen idag:( Mår inte sådär super precis - känningar i halsen.
    Ha en fin dag!
    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!!!!!
    Kakor är inte min stora passion men godis...mmmmm säger jag bara, jag vill äta godis jämt jämt jämt!!!!
    Så bra att bollen är uppblåst, glöm inte använda den nu med bara ;-).
    Kram kram och ha en fin måndag!!

    SvaraRadera
  3. Men kolla där ja! Du är ju också jätteduktig med din viktminskning! Gratulerar!

    Jo visst är hon söt min lilla tjej. Och envis! :-) Men vi lät henne sätta sig i soffan och se hur bra det gick!

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Tycker du är superduktig, speciellt med tanke på vad du har runtomkring dig på jobbet hela tiden...å då är det inte filmerna jag menar :-)
    Några bra tips till pilatesbollen? Har jobbat lite med den på friskis och tänkte då ta tag i och skaffa hem en sån men....tanke till handling är det låååååååångt mellan ibland! Kramkram

    SvaraRadera