Välkommen...

...hit till mig i Pindans blogg. Här skriver jag om mig, familjen, livet, vikten och lite mer.
Eller det är så tanken är... Skriv gärna en rad, blir bara glad av avstamp!



onsdag, februari 18, 2009

Onsdag & GREY'S ANATOMY...

Idag börjar Grey's Anatomy igen, äntligen!!!
Eller som Micke sa igår;
Jaha, nu börjar TV-våren!
Han får ju följa det jag följer;-)...
Förresten, var det någon som såg den nya serien "The Mentalist" igår? Själv kom jag hem från jobbet 21.10 och började se det då. Jag kan nog tänka mig att se den serien igen:-).

I natt drömde Lukas massor, skrek namn och var snurrig. Han berättade på morgonen att Wilhelm hade brottats och puttats med honom... Så han minns t o m vad han drömt.
Själv är jag en riktig drömmare. Har alltid, och gör fortfarande, drömt väldigt mycket och kommer oftast ihåg alla mina drömmar på morgonen. Kanske Lukas är som jag och kanske därför han vaknar så mycket om nätterna...
Nu är det nattning för Lukas, kanske återkommer efter Grey's:-)
Hej så länge

2 kommentarer:

  1. Det där med TV blir mindre och mindre "min grejj". Innan hade jag serier typ varje dag som jag följde men nu blir det lite zappande mellan 21 & 22 vissa kvällar bara. Ben & Jerrys har jag aldrig vågat smaka för jag VET att jag skulle bli helt såld och fast i den fällan, *hihi*.
    Nu försöker jag att inte fokusera allt för mycket på vikten; vägningsdax imorgon och minst 2 kilo upp men det får jag ju ta. Som tur är så tryter inte motivationen, bara det att jag inte har någon karaktär ibland. Ha en finfin torsdag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu har jag två program jag absolut INTE kan missa.... Let´s dance och House :) Premiär i tisdags för den sistnämnda... jag skrattade och skrattade. Absolut den bästa serien för tillfället! Criminal minds, CSI och Navy CIS kollar jag på om jag kommer ihåg det - bra serier men följer dem inte slaviskt. Lite onödigt vetande där:-D Nu ska jag göra vid mig - snart dags för jobb. Ikväll kommer Nea hem. Sakanr henne massor nu men inte en gång hon frågat efter oss så det känns skönt! Ha det gott
    Kram

    SvaraRadera